toshiba-leading-innovation

توشیبا با خروج از بازار مصرف‌کنندگان عادی پی‌سی‌ها، به سراغ مشتریان تجاری می‌رود

پس از سونی، کمپانی دیگری از کشور ژاپن نیز فعالیت در زمینه‌ی تولید پی‌سی‌ها را متوقف کرد. براساس اطلاعات منتشر شده توسط توشیبا، این کمپانی فعالیت در زمینه‌ی عرضه‌ی پی‌سی‌ برای برخی از بازار‌ها را متوقف کرده و فقط به ساخت محصولاتی برای مشتریان تجاری ادامه خواهد داد.

توشیبا با کاهش فعالیت‌های خود در زمینه‌ی تولید پی‌سی‌ها برای مشتریان معمولی، اقدام به تمرکز بیشتر در زمینه‌ی بخش پر سود دهی خواهد کرد که همان تولید محصولات برای مشتریان تجاری است که این امر منجر به کاهش نوسانات در این بخش برای توشیبا خواهد شد. چراکه در پیش گرفتن این سیاست در جهت ایمن‌سازی و محکم‌تر کردن جای پای کمپانی در میان مشتریان تجاری است که ماحصل آن کسب درآمدی ثابت است. در بازار محصولات برای مشتریان تجاری توشیبا به‌دنبال کاربران و سازمان‌های جدید خواهد بود تا با عرضه‌ی طیف گسترده‌ی محصولات که شامل تبلت پی‌سی‌ها تا کامپیوترهای رومیزی است، مشتریان تجاری خود را افزایش دهد که این امر با بکارگیری راهکارهای جدیدتری و همکاری شرکای سخت‌افزاری محقق خواهد شد.

توشیبا با تجدیدنظر در مورد فروش محصولات برای مشتریان معمولی نیز از بازار‌هایی که سودی را برای این کمپانی ندارد خارج شده و تلاش خود را برای بالا بردن فروش در کشورهایی که سود اندکی را برای توشیبا رقم می‌زنند، به‌کار خواهد گرفت.

منبع : zoomit


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *